M'opero?
Hola adolescents! La veritat és que no se ni com començar a explicar el meu problema, ja que no l'he explicat mai a ningú i és una cosa molt íntima de la que m'avergonyeixo molt.
Tinc nòvio des de ja fa 1 any i em moro de ganes de perdre la virginitat amb ell, el problema és que tinc els llavis inferiors (de la vulva) exegeradament grans, no vull que em digueu que ell m'acceptara tal i com soc i tot aquest rotllo, això ja mho he repetit jo mil vegades. El cas és que vull saber si aixó es pot operar, com i quan es pot fer i com els hi puc explicar als meus pares el que vull fer... Ja fa temps, fins i tot anys que he decidit dur a terme aquesta operació, no només per estètica sino que també per comoditat, ja que els pantalons a vegades em fan malt perque se'm pillen talls de pell.
Ajuda siusplau!
Anissa Ouali

Hola Pppeeepppeee!
Encara que tu t'ho hagis repetit moltes vegades, els genitals són molt diferents, i també fes-te una pregunta: Has vist mai una vulva maca?? No valen les que puguis veure a les pelis, ja que el Photoshop fa miracles!
Cada vulva és diferent, a mesura que vas creixent els teus genitals també creixen i canvien, entre d'altres els llavis. Els llavis poden ser grans, asimètrics i en podem sobresortir una mica.
Això no impedeix tenir relacions sexuals, i molt menys t'has d'operar per tenir relacions o perdre la virginitat! No li agradaràs més a un altre persona per tenir una vulva "perfecte", ja que primer aquesta no existeix, i pensa que l'altre no s'enamoraria de tu per la teva vagina, sinó per tu mateixa!
Sobre les operacions d'aquest tipus es realitzen sobretot si hi ha molèstia, fricció o dolor. En el teu cas sembla que hi ha una part estètica, però també per certes molèsties. No concretes la teva edat, però l'ideal és esperar que el teu cos s'acabi de desenvolupar. D'altra banda, pots fer una visita amb el ginecòleg/ga i que pugui valorar si en el teu cas fos necessari una operació, i sobretot explicar-li les molèsties que això et provoca.
Intenta parlar amb els pares, pots començar per un dels dos (per exemple amb la mare), i expicar-los que has vist que els llavis dels teus genitals són grans i que et provoquen certes molèsties, i que aquest tema et fa molta vergonya. Veuràs que ells ho entenen i segurament la teva vergonya és més gran del que realment serà la situació.
Així que ànims i moltes gràcies per la confiança amb nosaltres!
Un petonas! Anissa Ouali, @AniOuali