Estic enamorada?
Bona tarda! Tinc una consulta que fer-vos, i és que jo vaig estar ( i no sé si ara estic) enamorada d'un noi del que ara em porto bé, però no parlo tant com abans, i l'estic oblidant perquè ja em va dir que no vol fer malbé la nostra amistat però que no m'estima de la mateixa manera, i jo em vaig posar molt trista. El cas és que aquest any he començat primer de bat, i he conegut a un noi, que no és la persona més guapa del món però tampoc és lleig, i ens vam coneixer en un festival de l'institut, i com ell toca molts instruments i a mi m'agrada la música, vam començar a parlar (a part dels amics que teniem en comú i tal), i fins aquí bé, però aquests dies hi ha un altre festival al març i no toco amb ell, pero assajem els mateixos dies a les mateixes hores a la mateixa sala i sempre parlem, i m'encanta fer-li la guitza en plan broma sobre lo malament que toca encara que ell sàpiga que li dic pq em fa rabia que ho faci bé, i que ell me la faci a mi, i també m'encanta que, quan el que diu em fa ràbia o algo en plan broma i ell s'ho creu, em diu en plan "no, en realidad lo haces muy bien, pero es divertido hacerte enfadar". Sé que és extrany, però m'encanta la relacio que tinc ja que encara que ens fem la guitza, també parlem bastant i em sento molt a gust, i crec que m'està començant a agradar, encara que no ho tinc molt clar..., pq encara està l'altre noi, encara que l'estic oblidant bastant. Creieu que m'estic enamorant o que només és cosa del moment?
Anissa Ouali

Hola Blanacervera!!
Segurament part de tu està molt a gust amb el noi d'ara (no sabem si serà enamorament o no, això necessita el seu temps), però el que si deixes molt clar, és que t'agrada estar amb ell (sigui com amic o alguna cosa més), donat permís per disfrutar d'això!
Ja aniràs veient si t'agrada o no, no t'atabalis amb esbrinar el que passarà! Potser simplement acabeu sent bons amics, o un dels dos o els dos, s'acaba enamorant de l'altre, lamentablement no ho podem saber! Deixa el passat enrere, disfruta del present i ja veure'm que passarà en un futur amb aquest noi!
Gràcies per compartir amb nosaltres els teus sentiments ;)!
Anissa Ouali, @AniOuali