No és la primera vegada i ho sembla
Hola!
Tinc 16 anys, tinc novio, és dos anys més gran, em tracta super bé, farem un any d'aqui poc, i em preocupa que ja ho hem fet, osigui, això del sexe, no sóc verge, pero encara no ho he disfrutat, ho hem fet com 7 vegades i em fa mal o no sento res, i estic un mica preocupada amb aquest tema, l'ultima vegada que ho vam fer va ser fa un mes, i es que li he dit que no vull fer-ho més de moment, pero m'agradaria disfrutar amb ell, no sé que pasa, a veure si em podeu ajudar, potser estic fent alguna cosa malament, no sé...
Fins un altre!
Anissa Ouali

Hola Marta!
Quan dius que no sents res, et refereixes a la penetració? Les relacions sexuals, no són únicament penetració, a més has de saber que la sensibilitat que hi ha dintre de la vagina és molt baixa, i això fa que durant la penetració hi hagi molt poca sensació (o res).
Et voldria fer una altra consulta, heu jugat l'un amb l'altre? M'explico, les relacions sexuals, ajuden a jugar, a conèixer el propi cos i de l'altre, tocar, acariciar, petons... per tot el cos, i si ens centrem en els genitals, tampoc sents plaer si els acaricies? (tant tu com la parella). Una de les zones més sensibles dels genitals femenins, és el clítoris (situat per fora).
A més de jugar amb el cos, recorda que el cap és l'òrgan sexual més important, i si el teu cap només pensa que no sentirà res, en veritat no està gaudint de les sensacions!
Espero que això us ajudi a jugar, a conèixer a poc a poc, i trobar el que us agrada i on pugueu disfrutar els dos!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali