help me bby
Hola adolescents!!!
El cas es que hi ha un noi a la meva clase, que abans no parlavem i doncs ara parlem bastant i em fa comentaris i es super simpatic amb mi i em dona excuses per que li obri per whatsapp (deures i eso) i em comença a parlar i sempre vol contacte fisic amb mi. El tema es que m'ha començat a agradar fa poc i m'agradaria que em diguessiu maneres de tirar li la canya sense que sigui exagerat. I segon creieu que li agardo? (amb el qie hos he explicat)
Anissa Ouali

Hola Aexia!
Gràcies per la teva consulta! Amb el que ens dius (i encara que ens expliquessis més detalls), no podem saber si li agrades o no, ja que això només ho podríem saber amb seguretat si ell ho diu.
D'altra banda, tu sí que sents que ell està més per tu, que et busca, i de mica en mica, sembla que aneu tenint més confiança. Doncs, ara bé, si el que vols dir-li que t'agrada o "tirar-li" la canya", perquè no quedeu fora de classe? Aneu a prendre alguna cosa, veure una peli, o alguna cosa on pugueu parlar i veure si entre vosaltres hi ha alguna cosa més.
Així també pots veure com et vas sentint, i si t'animes a dir-li que t'ha començat a agradar.
A veure si trobeu aquest espai i surts de dubtes;)!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali