Busco algo eficaç... problemes amb el físic!!
Hola! necessito ajuda. sóc una noia que es una mica grassa. medeixo 1,67 i peso 78 kilos, com pots veure, tinc sobrepes. actualment faig dieta, inclos vaig a la nutricionista, però fa tant temps que faig la mateixa dieta que crec que el meu organisme s'acostumat al mateix tipus del menjar i no hem fa efecte. Igualment ultimament no faig esfort, em vaig trencar el turmell....
com sempre molta gent diu: "el fisic no es inportant, lo inportant es el de dins", pero tots sabem que en el interior a tothom limporta el fisic i tothom critica a qui no tingui un cos esbelt.
Necessito alguna dieta que sigui eficaç, perque ultimament mengreixo o em quedo igual, mai avanço si maprimes fins arribar al meu pes ideal podria sentirme millor amb mi mateixa, mes lleugera, amb mes fons físic, i els meus companys deixarien de fer bromes pesades amb el físic... em podries ajudar a trobar una solució en aquest problema?
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, però ja estàs fent tot el que pots fer. Estàs menjant correctament, tal i com et diu la nutricionista, i no estàs fent esport perquè tens el turmell lesionat. Segurament per això no estàs veient resultats, perquè no pots practicar esport. Quan tinguis bé el turmell, facis esport i continuis fent les pautes de la nutricionista, aniràs veient resultats a poc a poc. A part d'això, el millor consell que et puc donar és que passis dels comentaris que els altres facin del teu físic. El teu físic és cosa teva, els altres no n'han de fer res, com si ells fossin perfectes! A més, sovint aquesta gent que es fica amb els altres ho fa perquè tenen problemes d'autoestima i el que volen és que l'autoestima dels altres sigui encara més baixa que la seva, així que no permetis que la baixa autoestima dels altres perjudiqui la teva! Ningú té dret a fer-te sentir malament pel teu físic, així que no els facis ni cas. A part d'això, pensa que sempre hi haurà gent que sabrà valorar-te positivament per la persona que ets i que t'estimarà de veritat, aquests són els amics importants i els que et convé tenir a prop, de la resta passa. Un petó molt gran!