no se que fer!
en aquests 15 anys mai he tingut res amb ningun (ni "lio", ni petons...) però ara que arriba carnaval hi han dos nois (un de la meva edat i un altre un any mes gran) que volen que ens liem, però no estic gens segura. el que es un any més gran es un noi que li agrada a una amiga meva i ell i jo hem tingut conversacions "calentes" però ella no sap res, mentres que l'altre noi no el coneixo quasi i es el millor amic del que m'agradava abans. amb els dos em parlat de fer alguna cosa més a dames de liar-nos, però no crec que hi hagi resultat porque soc molt vergonyosa. els dos em figuren molt "calenta" quan parlem i el que es més gran quan hi ha contracta físic em fa la impressió que em derretire. encara no els hi he dit res porque jo vull però no se porque no puc i no arrivo a decidir-me entre un dels dos.
gràcies per ser sincers!!
IESP

Hola luciita7,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Nosaltres no podem dir-te per qui t'has de decidir, aquesta és una decisió única i exclusivament teva.
Pel que ens expliques els dos t'encenen, els dos t'agraden, valora amb quin dels dos t'agradaria més que fos el primer, amb qui vols compartir aquest moment tant especial del primer petó. I si realment no pots decidir-te, llença una moneda a l'aire, segons l'opció que toqui veuràs si ho vius amb il·lusió o decepció, potser això t'ajuda a veure què vols.
Esperem haver-te ajudat! Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat