estic enamorada d'un noi que es 2 anys mes gran que jo
Hola adolescents.cat tinc un problema es que m'he enamorat d'un noi del meu insti pero que es 2 anys més gran que jo. El problema es que te noia que es 1 any més gran que ell pero que no va el nostre insti. sempre que el veig a l'hora del pati el miro pero no puc parar de somriure que puc fer oblidar-me d'ell si només penso en ell o seguir lluitant?
Esque estic molt enamorada.
adeuu!!!!
IESP

Hola gloria,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Quina consulta més tendre, estic segura que totes les persones que la llegeixin s'hi sentiran identificats i identificades.
No podràs oblidar perquè pel que ens expliques aquest noi t'agrada molt! Però si no teniu relació, no parleu, no hi ha contacte ni d'amistat ni de cap tipus, i l'únic contacte que teniu són les teves mirades a l'hora del pati, sembla més un amor platònic que un amor normal i corrent. Per tant el que pots fer és no deixar de viure la teva vida, ocupa el temps d'oci a fer les coses que t'agraden, a l'hora del pati intenta no estar pendent dels seus moviments o del què fa o deixa de fer. Gaudeix d'aquesta estona amb les teves amigues i amics.
Esperem haver-te ajudat! Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat