problema amb el pes
peso 58 kgs i medeixo 160cm al cole em burxen x aixo i vull perdre pes.
pofis diguem una dieta rapida i efectiva. (soc tiu)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és correcte per la teva alçada, no necessites perdre pes, estàs bé! Passa dels comentaris que et facin, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos, així que no els facis ni cas, passa d'ells! A més, aquesta gent que es fica amb els altres, ho acostumen a fer perquè tenen una baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és aconseguir que l'autoestima dels altres sigui encara més baixa que la seva, així que no permetis que les inseguretats d'uns altres et facin mal a tu! Quan es fiquin amb tu recorda que ho fan perquè segurament tenen una baixa autoestima. Si veus que aquesta gent et molesta molt, parla amb els amics, o els professors, o els pares de cara a que et puguin ajudar a sentir-te millor. A part de tot això, no hi ha cap dieta que permeti perdre pes ràpida i efectivament. Les dietes que prometen això són les dietes "miracle", i se'ls hi diu així perquè prometen una cosa que no és possible: una pèrdua ràpida de pes. Les dietes miracle porten associat l'efecte rebot, que implica que el pes que baixes el tornes a guanyar fàcilment. Així que la única manera realment efectiva per mantenir un pes correcte (com el que ja tens) és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Molts petons!!