Sexe entre noies
Hola bones.
Com que no sabia a qui fer la consulta he pensat que tu Anissa series una bona opció.
Amb la meva parella, que és una altre noia, encara no hem tingut relacions sexuals. Una cosa que ens preocupa a les dues, és que a la hora de fer-ho poguéssim agafar alguna malaltia a través del sexe oral. Hi ha possibilitat d'agafar alguna malaltia o entre noies és bastant complicat? Si la resposta és que és possible agafar-ne, ens podries dir algun mètode per poder-ho prevenir?
Moltíssimes gràcies.
Anissa Ouali

Hola Periquita21!!
Moltes gràcies per la confiança i fer-nos la consulta! Doncs en el sexe oral també hi ha risc d'infecció, sigui entre dues noies o noi-noia.
El mètode de protecció que podeu utilitzar són les barreres de làtex (en venen a les farmàcies i/o botigues eròtiques) però si no en tens... la pots fabricar tu mateixa:
KMV9Fctpg
Les infeccions es poden transmetre sempre que hi hagi contacte directe, per això són importants els mètodes barrera. Una altra cosa que podem fer per protegir-nos de les infeccions és fer-se anàlisis de sang periòdicament (com tothom) i visitar el ginecòleg regularment, sobretot en cas de notar els símptomes d'alguna infecció.
Espero haver-te ajudat! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali