SÓC LA ÚNICA VERGE DE CLASSE!!!😭
Bones!
Fa poc vaig fer 16 anys i encara sóc verge... I el pitjor és que totes les de classe han follat més d'una vegada i jo no puc ni a tiros!!!
La setmana passada vaig anar a la discoteca amb una amiga, però aquell cop vaig pensar que no seria com sempre, sinó que em podria tirar a algú... Però resulta que no! Vaig començar a beure per veure si quan els tios et veien borratxa t'entraven més però l'únic que vaig aconseguir va ser vomitar unes tres vegades, bronca a casa, ressaca i sobretot DESESPERACIÓ!!!!!!!
I el que em faltava, estic enamorada de un tio de classe (té novia) que ara m'odia i al que li faig mania, i sabeu perquè? Doncs perquè va sentir una conversa amb una amiga on li deia que em follaria al primer que trobés pel carrer i que el cap de setmana em vaig tocar i ma mare casi em pilla...
NECESSITO QUE EM CONTESTEU MOOOOOLT RÀPID!!! AJUDEU-ME SI US PLAU!!!
PD: Pels que acostumeu a posar comentaris desafortunats ja us informo que me'ls passaré pel forro. ✌
Anissa Ouali

Hola Hawai!!!
Posem una mica el fre!!! Perquè has de tirar-te algú ja??? Per què les altres ja ho han fet???
Això no t'ajudarà a sentir-te millor! Fes-te una pregunta, perquè ho vols fer?
Fixa't que la desesperació fa que et posis en situacions de vulnerabilitat i perill! A més a més de la ressaca, l'esbronc i vomitar diverses vegades!
El sexe no es fa per obligació i tampoc perquè ja toca!!! No hi ha una edat per començar a tenir relacions. La sexualitat està per gaudir, per conèixer i disfrutar del moment, i saps com s'aconsegueix això? No tenint pressa, conèixer algú perquè t'agrada (no per anar-se únicament al llit i borratxos), i si el noi que t'agrada té parella, no et capfiquis en què ha de ser amb ell. Dóna't permís per conèixer altres persones, fixar-te en altres que et puguin agradar, i si també vas coneixent el teu cos, doncs perfecte! Masturbar-se no és res negatiu!
Espero haver-te ajudat, almenys a fer-te pensar una mica!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali