embarassada
Fa 18 dies vaig fer-ho amb el meu novi, tinc 14 anys, vam usar preservatiu pero nosé si es va petar o no, vaig fer l'amor amb ell després de trs dies de que s'em acabés la regla ara amb teoria ja m'hauria de venir i no em bé. Tinc por d'estar embarassada i a més últimament tinc molta gana nosé que fer i per colmo a principis de gener m'he d'anar a fer radiografies i mes endavant ecografies que faig?? (no publiqueu el meu nom)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, has de saber que si vau utilitzar preservatiu no ha d'haver risc d'embaràs (sobretot si el vau utilutzar des del principi que ell penetrés). A més, quan el preservatiu es trenca és força visible, ja que es veu tot buit (sense el semen) i hi ha un foradet.
De manera que et diria que estiguis tranquil·la, perquè vau fer les coses d'una manera responsable! I a vegades, aquest neguit i aquests nervis fan que la regla es retrasi uns dies.
Si veus que el retard és molt gran, pots aprofitar la visita al metge per consultar-ho o tu mateixa anar a comprar un "predictor" a la farmàcia per saber si hi ha embaràs.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat