Massa prima.
Hola!
Mira jo tinc un problema, bueno no és gaire greu però te l'explico. Mira, jo estic molt prima, molt. Però no tinc problemes d'anorèxia ni res semblant eh, al contrari menjo molt, casi sempre estic picant a totes hores, i se'm veuen les costelles i als canells no hi tinc grassa, només os.
Sóc conscient que a molta gent li agradaria estar com jo, però a mi m'agradaria conèixer algun mètode per engreixar-me, però només la zona de es costelles. És possible?
Gràcies per tot!
Sara Bujalance

Hola diirectioneer! M'agradaria poder donar-te una solució per poder engreixar tot just d'aquelles parts que tu vols, però malauradament, aquest mètode no existeix. No hi ha cap manera per engreixar (o aprimar) una part concreta del cos. A més, canviar la constitució és mooolt difícil, és a dir, si la teva constitució és de ser prima, és molt probable que et costi engreixar. Les millors pautes que pots dur a terme per tenir una bona salut i estar en forma és menjar de tot, equilibradament, i fer esport. A part d'això, l'única cosa que pots fer és acceptar-te tal i com ets. A més, segur que el teu cos té coses molt maques, només has d'intentar veure-les valorant-te positivament! I tingues en compte també que si encara estàs a l'adolescència, et queden anys per davant per crèixer i desenvolupar-te, de manera que el teu cos encara ha de madurar, ja veuràs com a mida que vas madurant va prenent unes formes més voluptuoses. Un petó!