masturbació
Hola, sóc noia i quan em masturbo no es que noti una sensació molt agradable, més bé una mica incomode. Em podrieu donar alguns tips o algo per ajudar-me.
Gracies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber qua cada noia es masturba d'una manera diferents, ja que es tracta d'una pràctica molt personal! De manera que a mesura que ho vagis fent, aniràs aprenent com t'agrada a tu.
Però hi ha algunes coses que funcionen en la majoria de noies:
- Has provat d'estimular-te el clítoris, d'una manera suau i fent petits cercles? (el clítoris és la zona més erògena de les noies, recordem!).
- També és important que estiguis en un lloc còmode i amb intimitat, sense preocupar-te si et sentirà o et veurà algú.
- Una cosa que va molt bé és ajudar-se d'una fantasia, pensant en alguna situació que t'exciti. Si el cervell el tenim en "mode sexual", és més fàcil tenir sensacions agradables.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat