Primera vegada, molt urgent plssssssssssss
Hola! Tinc novio desde fa uns mesos, ell te quasi 18 anys i jo quasi 16, l'ultima vegada que varem quedar quasi ho varem fer, pero jo li vaig dir que no.
El problema es que jo tinc ganes pero en el moment de la veritat em dona por, el dolor, no estar a l'altura, que no m'entri o que es trenqui, nose que fer, tinc ganes pero nose si soc capaç de fer-ho.
Graaaciessss, petooooons! <3
Anissa Ouali

Hola Paola19!!
La primera vegada no és estrany que et faci sentir nerviosa, preocupada i/o angoixada per coses que hagis sentit o que t'hagi dit. Per això sempre diem, que el més important és sentir-se preparat/da (això no impedirà que sempre quedin una mica de nervis del moment).
Ara bé, que vol dir estar preparat? Doncs cadascú té els seus arguments, però és important, no tenir pressa, fer-ho amb la persona que tu hagis decidit, donar-se temps per conèixer una mica el propi cos i el de l'altre (no tot és penetració), tenir confiança, poder parlar d'allò que en preocupa o ens crida l'atenció, sentir-se a gust,...
Pots ser capaç de fer el que vulguis, quan ho vulguis fer! Si pel contrari, et fiques pressió, obligació... això no ajuda, et fa estar en tensió i el cos ho nota! Com? Doncs per exemple, la musculatura de la vagina estarà més en tensió, i llavore'ns sí que pot aparèixer el dolor o no entrarà. Els nervis, les presses... poden fer que no prestem atenció i el preservatiu s'utilitzi malament i tingui més números per trencar-se.
Així que pren-t'ho amb calma, jugueu i passeu-ho bé i de mica en mica anireu trobant el moment!
Esperem haver-te ajudat una mica! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali