m'agrada un noi
hola !! m'agrada un de la meva escola pero nomes parlo de tant en quan pels passadisos quan ell em fa cas... no se que fer... pk n em vull penjar per aquest i tampoc se les seves intencions.. sii parla amb mi per simpatiaa o pk vol algo mes
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs la única persona que et pot resoldre aquest dubte és el mateix! :)
Al principi, quan ens agrada algú, no sabem si els sentiments seran iguals en l'altre persona, de manera que sempre hi ha un risc! Si et parla quan us trobeu pels passadissos i et fa cas, ja és una bona senyal, no trobes?
Potser la millor opció és provar de quedar amb ell fora de l'institut i anar a fer una volta. Si veus que no vol, pots preguntar-li el motiu (si és perquè li agrada una altra persona o perquè et prefereix com amiga). Però l'important és treure's el dubte! Ànims :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat