El meu entrenador
Hola, des de fa poc amb el meu entrenador (te uns deu anys mes que jo) tenim molt bon rotllo i cada cop tinc mes clar que em tira la canya quan parlem i per whatsapp, la veritat es que em vindria molt de gust tenir algo amb ell. No res seriós, pero un rotllet o aixi si!
Problemes? Te deu anys mes que jo i si senteren les noies de lequip potser podria portar mal rotllos...
Però si als dos ens ve de gust perque ho hauriem de deixar de fer, no? Com ho veieu????
Anissa Ouali

Hola Boladefoc!!!
Quan sentim atracció, sigui per ambdues parts, o només per part d'un, per una persona amb certa diferència d'edat, és important no precipitar-se, a més a més, en el teu cas, has de tenir en compte que és el teu entrenador, i això fa que la relació que ja existeix sigui condicionant.
Més que pel que diran els altres, segurament està idealitzat per com és, l'ajuda que et dóna al ser el teu entrenador, l'atenció que reps per part d'ell, etc. Això fa que no partiu d'una situació d'igual a igual, a més, cadascú es troba en moments vitals diferents.
D'altra banda, si tu ets menor d'edat, caldria que els pares coneguin aquesta relació, ja que legalment poden haver-hi certs problemes.
Tot això no impedeix que sentis atracció i et cridi l'atenció, i disfruta d'aquesta sensació, però no vagis massa ràpid per un rollete!
Espero haver-te ajudat al fet que tinguis en compte altres qüestions de la situació que ens planteges i no únicament en si està bé o malament!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali