Bisexual? Estic confosa..
Hola! Sóc una noia de 16 anys i tinc un dubte...
Des de fa poc vaig apuntar-me a fer un esport ja que portava més d'un any sense fer-ne i l'equip està format per noies amb un parell més d'anys que jo. Bé, el primer dia que vaig anar-hi em vaig fixar en totes, però vaig fixar-me en una en especial la qual em va fer sentir alguna cosa, és a dir, em vaig sentir atreta per ella. Mai havia sentit res (ni atracció) cap a una altre persona del mateix sexe i en aquell moment em vaig sentir molt confosa; a més que a mi sempre m'havien agradat els nois. A mesura que ha anat passant el temps he pensat més en ella i cada cop que la veig i/o parlo amb ella em sento molt bé, però tampoc som molt molt amigues per així dir-ho (ens parlem algún cop als entrenos).
La veritat és que no em sento molesta amb aquest sentiment, tot i que em segueixen agradant els nois, però només he sentit això cap això cap a aquesta noia (cap altra m'atrau). No sé si considerar-me bisexual seria el correcte o estaria utilitzant malament aquest concepte.
Això sol passar? Sóc bisexual? O només és atracció? Que hauria de fer? Deixar-ho o intentar saber si a ella li agraden les noies?
Anissa Ouali

Hola JB4!!
L'orientació sexual (homosexual, bisexual o heterosexual) es defineix per l'enamorament i amb el temps. En canvi l'excitació i/o l'atracció la podem sentir tant per nois com per noies. Per exemple, podem veure una pel·lícula pornogràfica on surten persones del mateix sexe que nosaltres i excitar-nos, però això no defineix la nostra orientació, o algú del mateix sexe ens atrau.
Si a més a més que ens atrau, tenim ganes de passar temps amb aquesta persona, ens agradaria (o les fantasies) també van encaminades a tenir una relació, a més a més del temps, això ens ajudaria a anar definint la nostra orientació.
Per tant, no t'atabalis tant per definir-te ja! No podem dir quina és la teva orientació, però el sí que et podem dir, que tinguis en compte que les teves hormones estan revolucionades, no és gens estrany que sentis atracció per nois i noies, i que el temps t'ajudarà a anar definint la teva orientació!
Així que si vols parlar amb ella, tu decideixes, però no cal que et posis etiquetes des de ja!
Una abraçada,