Primera Vegada
Hola!!
Sóc una noia, i tinc 15 anys.
Tinc un novio i fa bastant que estem junts, i fa molts anys que el coneixo. Ja q portem molt temps hi ha confiança, tots dos volem provar coses noves. Però no sabem com, ni quan.
A provar noves coses em refereixo a practicar sexe o fer preliminars, però clar, jo no ho he fet mai, i em fa una mica de vergonya. Vergonya a q els meus pares o els seus ens pilli, seria una situació molt incòmode. I vergonya a no saber com començar tot aixo....
Gràciies, un petò!!
Anissa Ouali

Hola anonima04!!
Les ganes per conèixer i provar coses no són gens estranyes, sobretot quan estàs amb algú amb qui et sents a gust.
Però no hi ha una manera exacta, ni ningú que et digui com ha de ser exactament.
La sexualitat és de cadascú, i de cada parella! No naixem sabent i es tracta d'anar aprenent quins jocs agraden, quins no, com el propi cos i el de l'altre. La vergonya és inevitable però no deixeu que el pensament de "no ser fer" condicioni, ja que això no és cert!
Podem començar per coses, que durant aquest temps, heu anat descobrint, per exemple, els petons o les carícies, per diferents parts del cos (no únicament els genitals), si voleu anar més als genitals, doncs acariciar-los, deixar que la parella pugui guiar una mica sobre el seu cos (que pugui dir si li agrada o no)...
Es tracta de jugar, descobrir, conèixer, equivocar-se, riure... no hi ha una manera de fer. El més important és anar a poc a poc i sense pressa!
L'espai és important, i és cert que pot ser incòmode que els pares us pillin, per això intenteu buscar un moment tranquil, que sapigueu que ningú us molestarà (encara que sigui poquet temps).
Com veus no podem dir una cosa concreta que s'hagi de fer! Esperem haver-te donat pistes per investigar una mica més com us agradaria!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali