Eyaculacion precoz
Crec que tinc el problema d'ejaculació precoç, tardo com a molt un minut i mig per ejacular, i em sento molt frustrat, tant jo com la meva novia, i amb la meva novia ja ho hem parlat que es l'important, i he intentat diferents metodes per tal de durar mes pero de moment no serveix, m'agradaria que em poguessiu donar un consell
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Cabe!!
Heu de saber que el cos esta dissenyat per anar de pressa, així que l'ejaculació precoç (perquè t'has de posar aquesta etiqueta?) és qüestió de control.
Abans de parlar d'ejaculació precoç, seria important veure en quines situacions passa, per exemple, només amb penetració? En la masturbació o sexe oral en parella, també passa? Quan estàs sol també passa? Per exemple, en la masturbació?
Quins mètodes has intentat?
Com veus hi ha moltes preguntes, però totes ens ajuden a definir que és el que realment passa i si realment el que hi ha és ejaculació precoç o ansietat perquè ens atabalem amb què tot ha de sortir "perfecte" (amb la penetració no s'aconsegueix que la noia arribi a l'orgasme).
Fixa't en si aneu massa ràpid cap a la penetració, i si els moviments en aquests jocs, són massa ràpids, ja que si és així, el cos anirà ràpidament cap a l'ejaculació.
Si és així, intenteu jugar a poc a poc, en situacions on tinguis el control de la teva excitació, per exemple, no anar directament a tocar els genitals). Si únicament passa en la penetració, no comenceu a jugar amb moviments ràpids, i aneu a poc a poc.
L'objectiu és que sentis el control en la teva excitació, i disfrutis del joc! No pensar que "no aguantaré" o "em tornarà a passar".
Esperem haver-te ajudat una mica, i si en algun moment necessites parlar una mica més sobre tot el tema, entra a la consultajove.cat, i veure que hi ha un equip de professionals que et poden ajudar amb tot això!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali