sexe...
tinc un problema que em preocupa i necessito ajuda perquè no estic bé... quan fem l'amor jo i el meu novio ell en dos minuts ja està... créiem que això passava perquè eren els primers cops i que després ja seria millor, però ha passat molt molt temps i segueix igual. Què pot fer per durar més...? Ell no crec que sigui capaç d'anar al metge i parlar-ne perque li costa parlar-ne fins i tot amb mi... Hi ha solució serà sempre així?
IESP

Hola mariamassa.
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per resoldre els teus dubtes. Quan dius "quan fem l'amor en dos minuts ja està" entenc que això només li passa amb la penetració, les primeres relacions sexuals és normal que els dos estigueu més nerviosos del normal i que en el moment de l'ejaculació no hi hagi control.
Una cosa que podríeu provar és algun dia jugar sense penetració, que us divertiu sense que hi hagi penetració, jugant sexualment amb carícies, autoerotisme, petting, etc. i veure si en aquestes situacions esteu més relaxats.
Si això és així i sense penetració gaudiu més de les relacions sexuals, només caldrà que la penetració sigui algo més, una part més del joc i no la part central o la única forma d'acabar la relació sexual.
Proveu, experimenteu i ja ens explicareu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico