pes...
Hola tinc un problema... nose que em passa que no em sento gens agust amb el meu cos medeixo 1'60 i peso 44 quilos potser estic bé ? en dues setmanes he aprimat dos quilos però tot i així no estic contenta:(
Sara Bujalance

Hola martamg8! El teu pes és una mica baixet, no ha d'aprimar i no hauries d'estar amoïnada pel pes perquè és impossible que te'n sobri! És possible que aquesta tristor que tens respecte el teu físic tingui a veure, en realitat, amb altres coses més internes, de tipus psicològiques, i sense voler, ho estàs "pagant" amb el físic. Fins que no resolguis aquests conflictes interns, de tipus psicològic, no aconseguiràs trobar-et millor, per això no aconsegueixes sentir-te millor tot i aprimar. Quan una persona comença a sentir-te com et sents tu ara pot, en el pitjor dels casos, acabar patint un problema gran. Per evitar-ho i per sentir-te millor és convenient que parlis d'això que t'està passant amb algun adult de confiança del teu entorn, algú amb qui et trobis còmoda parlant (els pares, germans, tiets, cosins, professors, educadors... qui sigui), de cara a que aquesta persona t'ajudi a sentir-te millor i a evitar un problema gros en el futur. Molts petons!!