Llengueta anal
Bona nit, tinc gairebé 18 anys i surto amb una noia des de fa 8 mesos. Ella té 2 anys més que jo i té molta més experiència en l'àmbit. Resulta que l'altre dia ella m'estava practicant sexe oral i en un moment en que em trobava en plena excitació ella es va animar i no sé com va acabar "menjant-me".... sí, l'anus. En aquell moment, sincerament, no em vaig cohibir; no li vaig donar importància. Però ara, 3 dies més tard, sento vergonya, tot i que tenim molta confiança i la relació és molt natural. És normal? Què significa això?
Anissa Ouali

Hola calçot2!!
Com tu dius, ha sigut un moment d'excitació i us vau deixar emportar. No té per què significar res negatiu, ni ha de voler dir res en especial, segurament per la confiança, sentir-se a gust entre vosaltres, ha facilitat que us doneu permís per deixar-vos anar i conèixer altres coses que us poden agradar.
La vergonya pot aparèixer abans, durant o després d'una situació, ja que quan apareixen situacions desconegudes per nosaltres no sabem ben bé com reaccionar.
Això si, encara que hagi passat una vegada, si en algun moment, decideixes o un dia en concret, no bé de gust, no tens per què fer-ho! La sexualitat varia amb el temps, però també d'un depèn de com ens sentim!
Espero haver-te ajudat a no sentir-te amb tanta vergonya o estranya!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali