Em va dir que li agradava i ara fa com si res...
Fa uns dies un noi de la meva classe em va obrir pel WhatsApp i vam començar a parlar, i al cap d'una estona em va dir que li agradava. Vam seguir parlant ja que a mi també m'agradava una mica, però uns minuts més tard em va dir que m'oblidés del que havíem parlat i que fes com si res. Ara quasi no em parla, i quan ho fa és com si no haguéssim tingut aquella conversa. Quan li dic si em pot explicar perquè va canviar d'opinió em diu que m'oblidi, i ja no sé que fer. SI US PLAU, AJUDA!
Anissa Ouali

Hola alba1992!
No podem esbrinar perquè ell té aquesta reacció ni aquest canvi d'opinió que pot semblar tan sobtat. També ens comentes que has intentat parlar amb ell i demanar-li que t'expliqui que passa, però ell no vol dir res.
Potser simplement és així, i ja no vol res. Pot seguir intentant demanar-li que t'expliqui que ha passat, també pots explicar-li com t'ha fet sentir això, i que únicament voldries entendre una mica que ha passat, ja sigui parlant cara a cara (el mètode més efectiu), per missatge, carta, etc.
D'altra banda, també serà important que en algun moment, deixis d'atabalar-te i encara que sigui sense saber, deixi de costat aquesta frustració, ja que només provoca que t'angoixis i estiguis donant-li voltes!
Gràcies per compartir amb nosaltres el que ha passat! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali