mestruació prenyada?
Hola, fa 3 setmanes vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio pero a la semana em va baixar la regla. puc estar embaraçada o es imposible?
gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anonima510!!
En les relacions sexuals que vau tenir, va haver-hi algun risc? Es va trencar el preservatiu? O no es va utilitzar protecció?
Amb el que ens dius no podem dir que estiguis embarassada o no, si han hagut riscos si podríem parlar de possibilitats d'embaràs, per això et feia les preguntes anteriors. Sobre la regla, pot ser que la teva menstruació hagi vingut perquè li tocava, i no pas perquè hi hagi un embaràs.
Si aquesta menstruació fos diferent de la resta, per la quantitat de sang, durada, color... o veus que sí que va haver-hi risc, l'ideal és fer una visita al metge i veure que tot va bé.
Però com dèiem, el fet que hagi vingut la regla i hi hagi hagut relacions sexuals poc abans no vol dir embaràs.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Anissa Ouali @AniOuali