Orgasme?8
Hola Adolescents!
No fa gaire que he deixat de ser verge i la veritat és que no tinc cap experiència, per això no sé si arribo a l'orgasme o no... sé que és una sensació i que costa de definir, però, representa que és una exitació màxima? I un altera dubte; la mesa parella li costa corre's i montes vegades ho hem d'acabar "manualment" sense penetració, és normal?
Gràcies per la vostra ajuda!
Anissa Ouali

Hola socjo!!
L'orgasme és una sensació de plaer molt intensa. El com es detecta aquest plaer variar molt d'una persona a un altre, per exemple algunes persones descriuen com tremolors a les cames, respiració més accelerada,... i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals mentre una persona es masturba o té relacions sexuals.
Fixa't en com és el teu plaer i si aquest va variant d'intensitat i si notes alguna sensació al cos ;)!
Sobre corres, la teva parella és noi o noia? No és estrany que amb la penetració no s'arribi a l'orgasme, ja que les zones més sensibles dels genitals estan a la part exterior, i amb les mans, possiblement s'acaricien molt millor les zones més sensibles!
Gràcies per la teva consulta, i espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali