com em puc declarar
Hola, s’acosta carnaval i la cosa mes típica del meu poble és el diumenge de comparses, sempre des de petita he anat amb el mateix comparser, però aquest any per mi es diferent perquè ell m’agrada des de fa temps. Jo havia pensat dir-li algú desprès del dinar, però no se com poder expressar el que sento. No se con s’ha d’expressar ja que mai m’he declarat amb ningú. Si poguéssiu em podríeu ajudar a dir-ho quin seria el millor moment, les millor paraules. Siusplau no em digueu que surt sol perquè a mi no em surt es com allò. Esque tampoc les tinc totes de que ell senti el mateix que jo i si li dic ja no voldrà anar més amb mi a la comparsa i això no ho vull perdre mai, necessito que m’ajudeu!!
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Bertii!!
Quan algú ens agrada se'ns fa difícil parlar amb "normalitat" amb aquesta persona, i no sabem que dir. Això si, si no li dius res, les coses no canviaran, i sempre tindràs la sensació de voler dir-li alguna cosa.
D'altra banda, dir-li farà que la vostra relació pugui canviar, no podem saber cap a quina direcció, però almenys tindràs resposta! Però ara bé, com dir-li?
No podem dir-te les paraules exactes, ja que no podem saber exactament el que sents ni que t'agradaria dir, el que sí que et proposem és recollir aquestes idees, per exemple, agafa paper i boli i escriu el que et fa sentir, el que voldries dir (no et preocupis tant de les paraules, això és per tu, no per donar-li), i quan tot el que tens al cap donant voltes hagi sortit al paper, fiquem ordre! No cal que sigui super extens, ni que li expliquis tot, simplement que t'agrada!
Quin és el moment? No hi ha moment ideal, però potser t'ajudaria quedar amb ell, anar a prendre alguna cosa (dineu els dos sols?), i decidir-te!
Esperem que les idees t'ajudin! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali