asdfghjkl
Ahir al vespre el meu novio em va fer masturbació amb els dits, pero ell tenia restes recents d'esperma als seus dits.
Hauria de preocupar-me? (Més del que ja ho estic...) gràcies!
IESP

Hola Annn!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, s'ha de recordar que en el moment que semen entra en contacte amb la vagina hi ha risc d'embaràs. La manera com ha passat (introduints els dits que tenien restes d'esperma) redueix les possibilitats de provocar un embaràs, però podria passar.
És per això que sempre recomanem rentar-se bé si s'han d'estimular els genitals (només cal aigua), ja siguin els dits (com en la situació que expliques) o el penis, en cas que s'hagi ejaculat abans i es vulgui continuar tenint relacions.
Esperem que tot quedi en un ensurt! Recordeu el que hem explicat per a la propera vegada :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat