masturbació masculina
tinc un gran dubte , que es: que que passa si em masturbo 3 vegades al dia uns 3 dies a la setmana i a vegades ho he fet pensant en una professora. em podeu explicar el perque, quan la veig em fico palote i a vegades ens hem donat una abraçada i dira que va notar que estava empalmat, ja que va haver una mica de "refroteo". siusplau doneume algun consell, es normal?!
Anissa Ouali

Hola Marc12!!
Quan es comença a despertar la sexualitat, també es desperta la curiositat pel sexe, es descobreix el cos, el desig, l'excitació,.. i pot despertar les ganes per tenir aquestes sensacions, per exemple la masturbació. Més que pel número de vegades, fixa't si el que fas és anar massa ràpid, i únicament vols arribar a l'orgasme.
Intenta anar de mica en mica, gaudir del joc i les sensacions. Així pot ser, t'ajuda a no tenir la sensació que hi ha molta masturbació.
En relació a la professora, no és estrany que algunes persones del nostre entorn ens resultin atractives i formar part de les fantasies, i les fantasies són molt íntimes, de cadascú i no tenen per què ser reals. Però no t'atabalis donant-li voltes sempre a la mateixa, i tingues en compte que les fantasies i la imaginació poden ser infinites, i no centrar-se únicament en una situació o persona.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali