En quin moment és necessari anar al psicòleg?
Els meus pares es van separar aquest estiu i bueno, no em vaig adonar de veritat fins que vam tornar a la rutina del insti i demès, ja que al estiu es desconnecta i no estava per casa mai. El problema és ara, que estic a la rutina i anyoro molt al meu pare ja que ja no viu a casa i el veig amb més poca freqüència comparable com ara, tot ha cambiat i tot el que érem abans s'ha esfumat i em fa mal. Entenc sens dubte la separació, ja que va acabar el amor i demès.... Però una cosa és que ho entengui, i una d'altre més diferent és que ho visqui i em faci mal. Amb la meva família tinc bona comunicació i tots els meus problemes i les meves preocupacions els hi faig saber, sens dubte ma mare perquè m'escolta i m'ajuda. Però clar, ella ja m'ho diu... Arriba fins a cert punt que no sap què dir-me i es veu impotent. Jo ho estic passant molt malament, a les nits ploro perquè anyoro tot el que tenia abans i em fa molt mal. Com ma mare ja no sap com ajudar-me, els meus amics no comprenen del tot tot plegat, les meves germanes estan tristes i no poden donar els millors consells... Creus que tindria que anar al psicòleg? Per poder parlar amb una persona que no em coneix i és un especialista! Vull tornar a estar com abans, en l'aspecte de que vull sentir-me bé amb mi per poder estar bé amb els demès i vull millorar. Ho necessito per mi. Aleshores, creus que anar al psicòleg seria lo millor? Si és així, per què? Gràcies adolescents, us segueixo cada dia. Petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Per la forma que tens d'escriure ens dona la sensació que ets una persona molt reflexiva. Nosaltres no et podem dir si has d'anar al psicòleg o no, aquesta és una decisió teva, el que sí que et podem dir, és que un psicòleg podria ajudar-te a viure i superar aquesta situació. Com? dependrà de tu, de la corrent en la que treballi el psicòleg, etc.
Al marge de tot, si tu consideres que anar a un psicòleg per parlar, per reflexionar, per encarar aquesta nova etapa personal i de la teva família, podria ajudar-te...endavant!
Moltes gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat