NECESSITO CONSELLS
HOLA tinc un problema.
Soc una noia de 15 anys que només m'ha vingut la regla quatre vegades contades.
Ara mateix estic amb un noi i la cosa va avançant, ell es mes gran que jo i te experiencia respecte al sexe.
les ganes i son, pero em fa cosa de que hi hagi alguna malformació, es possible? perquè al no tenir la regla es k n estic del tot formada.
L'altre dia va haver-hi contacte entre les parts podria ser possible de que em quedes embarassada?
siusplau contesteu estic preocupada.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Tal i com ja t'hem contestat: amb el líquid presseminal podem quedar-nos embarassades tot i que el risc és molt baix. De totes formes si passats 7 dies del dia que t'hauria de venir la regla no t'ha vingut, fes-te un test d'embaràs per sortir de dubtes.
El fet de tenir la regla irregular complica la cosa ja que no saps quan ha de venir, amb més motiu encara heu d'utilitzar preservatiu!
Nosaltres no podem saber si hi ha algun problema, el millor és que acudeixis a un ginecòleg, al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, hi ha una ginecòloga que t'atendrà
Gràcies per utilitzar el consultori aquest cop tu sola!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat