Em sento insegura...
Hola,
sóc una noia de 18 anys que tinc un dubte. El tema és que jo fa 3 anys que ho vaig fer per primera vegada amb el què era el meu nòvio en aquell moment. Quan ho vam fer per primera vegada no vaig sentir dolor, ni em va sortir sang ni res. Sí que vaig sentir plaer. El fet és que de cara a les pròximes setmanes diguèssim que podria ser que ho fes amb algú altre, però desde que ho vaig deixar amb el meu ex (ara farà 2 anys) no he tornat a tenir sexe amb penetració... Pot ser que ara em faci mal? A part de les mesures de prevenció (preservatiu) hauria de tenir en compte alguna altra cosa?
Moltes gràcies per la feina que feu,
J.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant amb vosaltres!
La veritat és que el dolor dependrà molt del teu estat, si estàs nerviosa, neguitosa, etc... el teu cos estarà tens i si ho està el teu cos, els teus genitals també poden estar-ho. Com més còmode, relaxada, confiada estiguis menys probabilitats de dolor hi haurà!
El preservatiu com molt bé dius és la mesura de prevenció per excel·lència, no és una opció és una condició!
Esperem que et vagi genial! Gràcies per utilitzar el consultori i per confiança en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat