tinc molts problemes si us plau ajudeu-me
Hola! Bé, com he dit al títol tinc bastants problemes i això em fa estar molt pensatiu, no se que fer, no vull parlar amb els meus pares d'aquestst temes, més d'una vegada he pensat d'anar al psicòleg pero com que sóc menor i això no hi he anat, a més que els meus problemes crec jo que no son tant importants com per anar al psicòleg, però bé vaig a explicar-vos el que em passa:
Per començar, sóc gai i vaig sortir de l'armari a l'agost. Tot el meu grup d'amics ho sap i fins i tot hi ha dos nois que ho saben, bé, ho saben perque son del grup d'amics. El cas es que m'agradaria conèixer gents de la meva edat (14) que estiguessin disposats a poder-me coneixer. Be se que això sona com si estigues una mica desesperat pero es que jo mai m'he liat amb ningú i m'agradria probar amb un noi per saber el que es sent.
Despres també tinc problemes a nivell familiar: si els miro fredament doncs no li puc donar importancia pero jo soc una persona molt observadora i li dono mil voltes a totes les coses. La meva mare i el meu pare porten més de 25 anys de casats pero jo se que cap dels dos és feliç. Us explico: el meu pare es professor de tecnologia i sempre es passa el dia a l'ordinador i a mi em feia sospitar perque vale que treballi per programes a través d'internet i tot el que tu vulguis pero sempre que m'apropo a la seva habitació tanca una pestanya de l''ordinador i un dia em va donar per mirar el seu historial d'internet i eren tot de pàgines porno i clar jo em vaig quedar flipant perquè que ho miri gent de la meva edat doncs mira potser ho trobo una mica... pero un home de mes de 55 anys???????????????? no ho entenc, aixo em fa pensar que la meva mare no li agrada lo suficient, en fi. Crec que la meva mare ja ho sap però com que ella no te feina i a casa depen del sou del meu pare suposos que deu ser per això que a ella li fa por demanar el divorci o algo però em fa pena perque segur que ella ho esta passant fatal.
A part d'aquest problema que tinc amb el meu pare en tinc mes amb ell. Mireu jo us explico la meva relació que tinc amb ell i les conseqüencies que m'han arribat a passar. Jo amb el meu pare abans tenia super bona relació però poc a poc la relació es va anar refredant. Quan jo era més petit no m'adonava de coses que fa ell i que ara si que m'adono i em deprimeixen molt. Per començar ell passa de mi durant tot el dia, vull dir. Quan ell arriba de trebalar em saluda dina i va a l'habitació a fer "feina", cada tres quarts d'hora més o menys va al menjador de casa a demanar-li un cigarro a la meva mare (cosa que trobo patetic perquè si n omes vols a la teva dona per tabac....) despres torna a la seva hanitació i així es passa tots els dies de la seva vida (jo sincerament la trobo super aborrida pero ell sabrà). A l'hora de sopar em comença a contestar super malament sense que jo li hagi fet res i clar jo m'intento controlar pero arriba un moment en el que jo també salto i començem a discutir. Despres ell s'inventa les seves histories i comença a dir que si jo no el vull a la familia que nomes estimo a la meva mare i a les meves germanes i es fa l'ofes i es pensa que aquesta es l'única manera de solucionar les coses. A mi tot això penso que m'esta afectant molt perque com he dit abans jo soc una persoan que li dono mil voltes a tot i aquest curs he baixat molt el rendiment escolar quan jo era un nen que semrpe treia 7-8 i ara em foten la bronca dient que no pot ser aquest rendiment tant baix per la meva part, que m'he d'espavilar més i aquestes coses quan jo crec que el principal problema son ells que passen de mi: no saben amb qui em relaciono, qui es la meva millor amiga, res de res i despre jo sempre que quedo amb algun amic veig que tots tene super bona relació amb els seu pare i jo sembla ser que sóc l'unic del món que no. Com aquesta història del meu pare en tinc mil més per explicar pero sino la conslata es faria eterna.
Moltíssimes gràcies de veritat
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. No és una situació senzilla i responent no resoldrem tota la situació que et preocupa però volem calmar-te en algun sentit...
Pel que fa a liar-te amb algú i conèixer altres nois és genial que sentis la curiositat, poc a poc, aniràs coneixent persones, i alguna d'elles serà la persona amb qui et faràs aquest primer petó. No tinguis pressa, arribarà, ja veuràs!
El tema del teu pare i la teva mare és més complicat, la relació de parella és del teu pare i la teva mare, i és molt generós per part teva que et preocupis per la felicitats dels dos, però si ells escullen estar junts (encara que sigui per demanar tabac, per sobreviure o pel motiu que sigui...) és la seva decisió. Pel que fa al porno, els adults també miren porno, de fet, el porno va dirigit a públic adult no a públic adolescent... per tant, mentre sigui porno d'adults per a adults, no hi ha res extrany en que en miri.
Si amb la teva mare tens més confiança i pots parlar amb ella, fes-ho, comenta-li que estàs preocupat, que no la veus bé amb el teu pare, que ella també pugui explicar-te com està. Potser si l'entens, et quedes més tranquil.
Molt ànims! T’enviem una abraçada ben forta!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat