Masturbació amb un respatllers de dents
Hola adolescents,
No se si es normal, però m'agrada molt masturbar-se i ho faig molt sovint. He provat de tot, amb els dits, amb l'aigua de la dutxa, amb un coixí.... Però el que ma donat més plaer sempre a sigut el respatllers de dents, només e de trobar el punt exacte i em corro em te enganxada. Es dolent?? Hi ha alguna cosa millor?? Com puc deixar de fer-ho??
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Per què hauries de deixar de fer-ho? Si t'agrada, obtens plaer i et coneixes a nivell sexual, quin és el problema?
Masturbar-se amb el raspall de dents no és dolent tot i que al no ser un objecte dissenyat per a l'estimulació sexual, pots fer-te mal si no vas en compte. I ja sabem que una ferida als genital pot ser moooolt dolorosa!
La nostra recomanació és que si et vols masturbar ho facis amb les mans, amb els dits, amb el fregament d'un coixí o amb l'aigua de la dutxa. Serà molt més difícil fer-te mal amb aquestes coses que no pas amb un raspall de dents!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat