Estic farta de sentir dolor durant les relacions sexuals
Hola,
Sóc una noia de 16 anys i porto amb el meu nòvio a voltant de un any i mig.
Durant aquest temps hem viscut molts moments increïbles i com totes les parelles, també hem mantingut relacions sexuals.El que passa es que des de fa mesos acostumo a sentir dolor quan ho fem, no sempre, però bastant sovint. Vam provar molts cops d'utilitzar molt lubricant per si de cas però no va funcionar. Ell estava molt preocupat per mi i em va demanar que fos al ginecòleg per tal de solucionar el problema. Vaig anar-hi i el metge em va dir que el que em passava era que no em relaxava i que això provocava que inconscientment tensés molt els músculs de la vagina i que per tant sentia molèsties. El que passa es que jo crec que no és això el que em passa perquè porto moltíssim amb ell i tenim molta confiança entre nosaltres.Ens estimem moltíssim i no tenim cap mena de tabú en aquest tema. Tot i així jo he intentat relaxar-me encara més quan ho fem però clar, s'ha de tenir en compte que jo sóc una noia molt nerviosa i que sempre li estic donant voltes al cap (encara que no ho faig volent) i el dolor no ha desaparegut. No sé que em passa !
Tant ell com jo us demanem algun consell o qualsevol cosa que ens pugui ajudar a gaudir al 100% les nostres relacions íntimes.
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Segurament els nervis hi tenen molt a veure, com a parella teniu molta confiança però alhora de tenir relacions sexuals segur que ara penses "em farà mal, relaxa't....ja veuràs que farà mal..." i això de forma inconscient fa que no et relaxis, no t'excitis i deixis d'estar pensant en el plaer, en el moment i en la intimitat amb la teva parella.
També és possible que si porten tant de temps sentint dolor, per la pròpia tensió s'hagi pogut fer una contractura muscular a la zona del perineu, podries consultar amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià:
Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat