AJUDA URGENT
Bones , tinc un problema bastant greu . Quan estic amb un noi i fem els preliminars no em posa i per tant quan hem de fer l'acte sexual no estic prou caxonda per poder fer-ho . M'ha passat més d'un cop !!! però quan em masturbo jo mateixa si que em poso. Que em passa ?
Anissa Ouali

Hoa Buxi!!!
Abans d'engegar les alarmes, anem per parts! L'òrgan sexual més important és el cap, i segur que quan estàs tu sola, el teu cap està tranquil, relaxat i excitant-se, oi?
Com veus quan estàs tu sola, fas coses perquè el tu cap i cos s'ho passin bé, i sobretot fan allò que li agrada!
Ara bé, que passa quan estàs amb un noi? Abans de tot, aquest noi, t'agrada? És atractiu per tu? Si la resposta és si, anem per la següent part.
Jugueu a alguna cosa que us agradi als dos? En aquests preliminars, fas coses per excitar-te com quan estàs sola? Si ell no en sap, l'ajudes que et conegui?
Semblen moltes preguntes, però t'animo que les vagis responent, així t'ajudaran a entendre una mica que està passant i donar-te pistes sobre que pots fer.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali