Oblidar el meu Ex ajuda
Tinc un problema, al estiu vaig començar a sortir amb un noi que no viu aquí i resulta que vam tenir una relació a distància que va durar 3 mesos, la cosa es que li va començar a agradar la seva millor amiga d'allà i es va acabar tot. Ara no me'l puc treure del cap i tota l'estona estic pensant en ell i sento uns gelós terribles per las seves amiguetes. Encara parlem pero ja no es el mateix.... Com el puc oblidar?
Anissa Ouali

Hola Marialansac!!
Les relacions a distància són molt difícils, i les ruptures a distància encara més! Tot i que la distància física ens pot ajudar a recuperar-nos amb més facilitat.
Però mantenir el contacte virtual no ajuda! Et recomanem que deixis de seguir-lo a les xarxes socials, intenta no mirar les últimes connexions, ni saber que ha fet ni amb qui ha estat en tot moment.
Per un altre costat, has de començar a centrar-te en tu! Deixar d'enfocar tota l'atenció en aquesta persona, i comença a fer coses que t'agradin i et facin sentir bé, amb la família, els amics...
Amb el temps i mantenint la distància tant virtual com mental (ja que la física ja la tens) farà que el record d'aquesta persona no faci tant de mal.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali