Sexualitat
Hola! Tinc 14 anys i soc una noia, sempre m'han agradat els nois, és a dir que sempre m'he enamorat de nois... però físicament no m'excita el cos. Però en canvi crec que no m'he enamorat de una noia pero m'he sentit atreta i m'excita el cos femení, estic una mica perduda! nosé el que vull. Gracieees!
IESP

Hola A!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques sembla que encara estàs descobrint quins són els teus gustos. El cert és que als 14 anys, a moltes persones els passa com a tu, ja que no poden dir al 100% si els agraden els nois o les noies.
En el teu cas, està clar que els nois t'agraden perquè t'hi has enamorat; en el cas de les noies, potser és perquè t'hi fixes més en el cos femení per comparació o és que t'agraden les noies però encara no has trobat cap que t'enamorés. En realitat, les persones ens enamorem de PERSONES, així que com veus és natural que costi saber si ens decantem per uns o altres.
Et diria que no t'amoïnis ara buscant etiquetes i deixa que passi el temps, perquè segur que a través de les experiències cada vegada ho tindràs més clar! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat