Em confon molt
Hola!
Fa unes setmanes que un noi del insti està molt raro amb mi. Em manda algunes indirectes, però no sé si creure-ho perquè ell fa molta conya. Està carinyos amb mi, i a vegades fem la broma de que estem sortint i amb tanta broma no se si m’he acabat pillant.
Quan estem sols em manda indirectes i després quan estem amb els amics està tot el dia sobre d’una amiga meva, que no se si fa això per posar gelós a un amic o per què li agrada.
No em vull pillar per què segurament ell no sent res per mi i soc jo qui em munto pel·lícules, però estic molt confosa.
A part, una amiga meva em va dir que pensa que li agrado. No se que fer, ajuda!
Anissa Ouali

Hola Claudiona!!
La resposta no t'agradarà gaire, però no poden esbrinar si ell sent alguna cosa o no, sense que li puguis preguntar.
Ens expliques moltes coses que podrien donar a entendre que hi ha cert tanteig, però també pot ser que simplement sigui la manera de ser d'ell i no vulgui dir res més (a més a més de mil teories més).
Donar-li voltes a tot això, i està escoltant coses que t'han dit o han sobreentès, no ajuden, ja que no són clares. Tu decideixes, per exemple, parlar amb ella, quedar forà del grup, només els dos, veure com et sents i si t'animes parlar (però no amb indirectes), també tens un altre opció, decidir no dir-li res, no pillar-te i deixar que sigui un amic més i ja està!
Serà difícil però potser cal passar de les indirectes a les directes!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali