BASTANT PERDUDA GENERALMENT....
Holaaaa!
Be suposo que d'aqui poc perdre la virginitat, i tinc bastants dubtes jeje...
1- Com es generalment la primera vegada? Ens tenim de masturbar mutuament abans de tot lo altre no? El sexe oral no es "obligatori" oy?
2- He patit anorèxia, i no tinc quasi la regla, m'explico, em va venir potser fa més d'un mes, pero no en fa dos pero super poc, es a dir poquissimes gotetes. Abans d'aquest cop feia com des del març-juny que no em venia; però abans d'aixo tampoc la tenia gaire regular( vaig començar a fer el burro per allà a l'abril) Enfi que la regla del tot no la tinc, si continuo aixi, i en algun cas ho faig sense cundó, em puc quedar embaraçada?
Gràcies per tot el que feu per nosaltres! Un petonàs!
Anissa Ouali

Hola anoonima_17!!
Gràcies per la confiança i per les teves consultes ;)!
Bé anem per les preguntes:
1- La masturbació, el sexe oral, la penetració... en el sexe res és obligatori, has de poder fer allò que t'agradi, sense pressa, anar coneixent, que t'agrada i que no, i sobretot sentir-te a gust (ja sigui amb carícies, petons, masturbació si vols...). Tot això ajuda que el teu cap i cos estiguin bé, excitats i gaudint de la relació (tot i que, els nervis potser estan una mica present).
2- Amb el tema de la menstruació és important que vagi amb cura. En aquests moments sembla que la teva menstruació és força irregular (no podem dir que hagi desaparegut del tot) i això deixa risc al fet que, si hi ha relacions sense protecció, pugui haver-hi embaràs. A més a més, de tot el risc d'infeccions (no necessiten regla per estar presents).
Sembla que estàs en procés de recuperació per l'anorèxia, has de pensar en tu i en allò que t'ajudi a estar bé, no menjar, no protegir-se, són coses que no ens ajuden i molt menys ens fan gaudir de les coses! Així que sempre sempre has de cuidar de tu, en tots els sentits!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali