i si....:/
havera... primer de tot moltissimes gàcies per tot.
en segon lloc.. jo devegades vaig una mica en ``boles´´ per casa avans de dutxarme o x vastir-me i això...i el meu dubte és: és dolent que el meu pare em veigui sense sostens o amb sostens pro sense samarreta? vosaltres creieu que és millor k no em veigui així? es pot sentir incòmode?...
el que no faré es demenar-li ;) perquè nosé... ja m'enteneu suposo:)
UN MILIONET DE GRÀCIES GENT NO TAN ADOLECENT!!:*)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. el tema de la nuesa a casa depèn molt de cada família. Hi ha cases on les portes sempre estan obertes i al bany hi poden haver 2 o 3 persones alhora (mentre un es dutxa, l'altre es renta les dents i l'altre fa pipí), i hi ha cases on el bany es tanca amb clau quan hi ha algú dins...
Si és habitual que a casa aneu amb poca roba, ningú pot dir-vos que això és dolent o bo... si no us suposa cap incomoditat, endavant! Si perceps que algú es pot sentir incòmode aleshores intenta mantenir també la intimitat de les persones que conviuen amb tu.
Esperem haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat