No m'acabo de sentir be...
Hola, la veritat es que no m'acabo de sentir bé amb el meu cos...
Em veig panxa, cada vegada més... I no soporto per res les meves cuixes.
Medeixo 1,65 i peso sobre els 57 kg. Trobo que m'he d'aprimar una mica ja que crec que el meu pes ideal son uns 50 kilos i tot i que ja se que la panxona no se n'anira mai, una mica menys no estaria gens malament..
El problema es que de moment només he trobat un espai de 1 hora per a fer natació a la setmana i em veig completament incapaç de seguir cap tipus de dieta...
Necessito que em donguis alguna ideia, no em veig capaç de seguir cap DIETA en concret pero si a canviar algun habit alimentici...
Gracies
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! No cal que aprimis res! Només cal que et conservis com estàs. Per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, no cal fer cap dieta en concret, només és necessari fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Estaria bé que intentessis trobar temps per anar un parell de dies més a fer esport, a part de l'hora de natació que ja fas. A part d'això, recorda que els aliments com la bolleria, els dolços, l'embotit, els refresc com la cocacola... són aliments que podem menjar tranquil.lament de tant en tant però no és convenient menjar-ne cada dia. I, sobretot, no t'obsessionis amb el físic! No permetis que la preocupació pel pes o pel fisic t'amarguin la vida! Si veus que són coses que t'amoinen molt, parla amb algun adult de confiança amb qui et sentis còmoda parlant de cara a que t'ajudi a sentir-te bé. Molts petons!!