Primera vegada, no ho hem pogut aconeguir!
Molt bones!
Tinc 18 anys i fa uns dies vam intentar ferho per primer cop amb el meu novio, però la cosa no va resultar.. Ho vam provar diferents cops després de molta estona de preliminars, però no va aconseguir entrar. Jo estava lubricada i excitada, evidentment estava una mica nerviosa per ser el meu primer cop (el seu no), però tinc molta confiança amb ell i estava decidida a ferho... Vaig trobar que no era normal, no hi havia manera, i si forçavem em feia molt mal, tenia la sensació que se'm desgarraria tot. Creieu que puc tenir alguna mena de problema? Com ho puc solucionar?
Gràcies!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Probablement tot i confiar molt en ell estaves tensa, o no estaves relaxada del tot i el teu cos tampoc. Si torneu a tenir l'oportunitat de compartir un moment d'intimitat, comenceu poc a poc, que introdueixi un dit, si va bé, que provi amb un segon dit... si no pot ell, introdueix un dit tu i si tu sí que pots, ensenya-li com ho ha de fer. I si aquell dia no entra, no penetreu.
El nostre cos detecta el dolor com quelcom perillós, per tant, no hem de forçar...
Si veieu que segueix fent mal, el millor és que consulteu amb un ginecòleg o un fisioterapeuta especialitzat en sòl pelvià.
Esperem haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat