Com se si els pits em creixeran més?
Hola, vull ser anònima! Merci.
Tinc 13 anys, i els meus pits son bastant petits... no són rodons (com si diguessim) i no es noten gaire a la que em poso una semarreta... jo no veig que em creixin.
Em creixeran més o s'em quedaran així de petits?
Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola!!!
Durant la pubertat (època de canvis) es van produint diversos canvis al nostre cap i cos, entre ells la regla, desenvolupament del pits, pels a diferents parts del cos, acné,... tots aquest canvis i més van apareixent de manera pausada i al llarg dels anys (per cada persona el ritme és diferent, si no seriem tots de la mateixa alçada per exemple). Per tant tot normal;)!
Per què t'explico tot això? Perquè, tu mateixa comentes has anat notant canvis en el teu pit (ara els veus petits, però segurament no estan iguals que fa uns anys enrrere),... i a mesura que vagi passant el temps aniràs notant encara més canvis (però al seu ritme).
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali