PILLADA PER UN AMIC MEU!!!!!!! URGENTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!00000000000
Hola!!
Tinc un problema que em preocupa molt.
Desde fa uns mesos m'agrada un amic meu,i apart,va tenir un rotllo amb una amiga meva.Encara que ella te novio i esta molt enamorada del seu novio,avegades dubto de si encara quedda algo.
Jo al principi em pensaba que nomes m'agradaba perque com que em donava molt de carinyo i m'ajudaba molt,doncs pensaba que estaba confossa. Pero poc a poc m'he adonat de que estaba equivocada,de que si que m'agrada de vritat. Amb ell no m'he liat,pero els dos en tenim ganes. Jo tinc por de que em fassi mal i em fagi falses ilusions perque hi ha molt de tonteij,apart de que no vull perdre la seva amistad ni la de la meva amiga.Ell sap que li agrado pero no hem parlar d'aquest tema.
Que faig????
Anissa Ouali

Hola animaperduda!
Segurament t'ajudaria molt parlar amb la teva amiga i dir-li el que sents. Cert que ella va tenir rotllo amb ell, però pel que dius això forma part del passat.
Si tu i ell us agradeu i voldríeu veure que passa, ella ho entendrà. Respecte a ell, no podem saber si sent el mateix o no, però com et dèiem unes línies més a dalt, parlar és una de les millors estratègies. No tinguis pressa a liar-vos, quedeu, feu alguna cosa junts, anar a prendre algú per exemple, i de mica en mica anar parlant a veure què passa.
Si vols tenir respostes, hauràs de començar a preguntar i fer alguna cosa diferent!
Espero que això t'ajudi a decidir-te! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali