himen
Una amiga meva em va dir que el altre dia el seu novio l'hi va fer dits i l'hi va introduïr 3 i li va sortir sang, pot ser que se li hagi trencat l'himen?
Anissa Ouali

Hola Raaquel!!
L'himen és una membrana molt prima i flexible que està situada al interior de la vagina (hi ha noies que la tenen i d'altres no). Té un orifici, i aquest és suficient gran com per a que hi entri un tampó o un dit i no es trenqui.
Tots els himens són diferents, i hi ha noies amb un himen més elàstic, altres que tenen el forat més petit, d'altres que se'ls va trencar de petites fent algun tipus de gimnàs, etc.
A la teva amiga potser que la sang fos per la ruptura de l’himen, però recordeu que la ruptura de l’himen no té relació amb la virginitat (per si la teva amiga té aquest dubte).
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali