anorexiaa??
Holaa:) mira, et vull demanar ajuda perqe em passa una cosa molt rara: mai ma agradat el meu cos; em veig gorda i noto que tinc moltaa panxa i aixi. Pro tot i axio menjoo ingualment un munt i desprees men arrepenteixo i he intentat vomitar mots cops proo no puc i llavors me sentoo fatal per haver menjat tant i ultimament sempre estic trista i amb moltes ganes de plorar. Ho he intentat explicar als meus pares proo senfaden amb mi perqe diuen que son manies i que estic perfecta proo se que es mentida. Per cert, medeixo 1,65 i dec pesar uns 50 kg, no ho se segur pq faa molt q no em peso. També he de dir que mai dinoo pro com he dit abans per sopar sii qe menjo molt.
Necessitooo ajuda sisplaau;)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques sembla que fa un temps que ho estàs passant força malament per culpa del menjar i la preocupació pel pes. El millor que pots fer per evitar acabar menjant d'una manera una mica descontrolada és fer 5 àpats al dia, menjar de tot, suficient (no et quedis amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Però, a part d'això, és molt important que tornis a parlar amb els pares, el que t'està passant pot acabar convertint-se en un problema i és necessari que els pares en siguin conscients per tal de que t'ajudin a sentir-te millor i a evitar que empitjori. Intenta explicar als pares com et sents, la tristesa, les ganes de plorar que tens, que passes de no dinar a sopar molt, etc. Pots ensenyar-los el missatge que m'has escrit també. Segur que quan ho entenguin faran tot el possible per ajudar-te. Molts petons!! (Si un cop parlis amb ells, necessiteu més orientació escriu-me a sbujalance@acab.org)