LIO
El meu novio ya sa liat i aixo.. pero el problema es k jo no me dunat ni un piko amb ningu!!!! segur k el proxim dia k kedem es llença i nose si fer-li la cobra o k... ajudaaaa!!!!
Anissa Ouali

Hola Laly!!!
Només has de fer la cobra o dir-li directament que no, si no et ve de gust fer-li un peto. Però si el que realment et preocupa és que no saps fer-ho, has de saber que ningú neix sabent i la sexualitat (els petons, les carícies, les relacions sexuals,...) és un aprenentatge que anem fent mica en mica i sense presa.
Per aquest motiu, et recomanem que abans d'intentar fer veure que en saps, explica-li directament al teu novio que per tu és la primera vegada (pensa que per ell també és la primera vegada amb tu), i així podeu anar aprenent junts.
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali