ADICTE A LA XOCOLATA!
Hola ! Doncs mira et volia consultar què hauria de fer per deixar de menjar tanta xocolata! Es que m' encanta... Sempre, després de dinar agafo allò un trosset de la nestle negre, per que es que m' encanta..! Es mooolt adictiva, i llavors doncs es nota amb els granets i aquestes coses! Em donaries algun consell per mirar de controlar-me? Moltisiimes gràcies
Sara Bujalance

Hola! Doncs mira, menjar un trosset de xocolata negra tal i com fas tu és, fins i tot, saludable. La xocolata negra té una sèrie de propietats que, menjant-ne de forma moderada afavoreixen la nostra salut, així que tranquil.la, pots continuar menjant xocolata negra. Això sí, ha de ser negra i el consum ha de ser moderat, un trosset, no una tableta sencera ;-P. Per una altra banda, quan hi hagi un aliment que t'agradi molt, no intentis "controlar-te", si t'obsessiones per "prohibir-te'l" la única cosa que aconseguiràs és tenir-ne més ganes i acabar menjant-ne més. Quan hi hagi algo que t'agrada molt, dona't permís per menjar-ne de tant en tant i disfruta-ho, ja veuràs com deixar de ser una obsessió. Molts petons!!