encara no
tinc 12 anys i encara no tinc la regla. Les meves amigues m'han dit que quan et surt com un moc que crec que es diu fluix vol dir que et vindrá la regla jo ja fa mesos que tinc el flux aquest i no m'ha vingut la regla com puc saber cuan em vindra?? es cert lo del flux??
Anissa Ouali

Hola!!!
És cert que el flux vaginal, líquid espès (com el que t'han comentat les amigues) augmenta en abans de venir la regla, però això no significa que quan apareix el flux automàticament vingui la regla després.
Aquest flux que notes és un dels canvis que es produeixen a la pubertat, i vol dir que els teus genitals també estan canviant, fins que mica en mica vagui apareixent la regla.
No et preocupis si ha vingut el flux però la regla encara no, és totalment normal, ja que tots els canvis necessiten el seu ritme i temps.
Espero haver resolt del teu dubte! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali