sentiments confosos
Hola!
Soc una noia que té 15 anys i... crec que estic començant a sentir alguna cosa per un noi, que probablement ens portem més de 10 anys i segurament costa de creure però em mira amb una mirada com si ell sentis el mateix, avera jo em considero bastant madura i nose. Esque sento algo que mai havia sentit quan em sonriu i es taaant simpatic... no esque sigui el mes maco del mon fisicament, pero per dintre es fascinant i mira que només he vist la punta del iceberg.. em podries donar algun consell sobre que fer en aquesta situacio? es a dir, creus qe quan sigui major d'edat hi pot haver la minima possibilitat de que hi hagi algo entre nosaltres dos? o em recomanes que perdi el contacte amb ell?
sisplau ajuda'm estic molt confosa!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. És molt habitual que els nois més grans que nosaltres ens resultin molt atractius, l'inconvenient és que amb una diferència d'edat de 10 anys, segurament esteu passant per moments vitals molt diferents l'un de l'altre, i això, a vegades, a la llarga pot portar problemes ja que no estareu vivint el mateix moment vital.
Nosaltres no et podem dir què has de fer, quin poder tindríem, no creus!? El que sí podem és aconsellar-te que valoris bé, el vols seguir coneixent? ell et vol conèixer? potser no podeu arribar a ser parella però sí podeu tenir una bona relació d'amistat.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat